Hejsan! Mitt namn är Jenny Karlsson, jag fyller 16 år i december och är bosatt i björkarnas stad Umeå. Ända sen jag blev tillräckligt gammal för att få köra gokart så har jag gjort det, och jag älskade det redan från första stund. Både jag och min storasyster Emma har kört väldigt länge nu, och även om det bara är vi två som kör så är hela familjen engagerad. Tillsammans kallar vi oss för Karlsson Karting.
 
 
Tidigare har jag och min syster bloggat på www.karlssonkarting.blogspot.com, men efter att den bloggen stod still i 2 år och då min syster inte kör för tillfället eftersom att hon befinner sig i södra Sverige så tyckte vi att det kändes rätt att göra en ny blogg, och här kommer då mest jag blogga. Hoppas ni gillar det ni kommer få läsa!
 
Mer information om oss kommer snart upp på bloggen

Kommentera

Publiceras ej