Jag har nu tänkt börja lägga ut lite saker om våra tidigare säsonger, för att allt som hänt tidigare inte ska försvinna. Det ligger ju såklart kvar gamla inlägg på våran förra blogg www.karlssonkarting.blogg.se, men vill gärna ha allt samlat här!
 
 
Emma började köra redan år 2004, dvs för 10 år sedan! Eftersom att hon skulle fylla 10 år det året och bara skulle hinna köra Cadetti ett år började hon direkt med Micro, den minsta tävlingsklassen. Jag var fortfarande för ung för att köra och fick därför följa med och titta på istället. Jag väntade dock spänt på att jag skulle bli tillräckligt gammal, för jag ville såklart också börja! Det första året tränade Emma mest, men vi var även på två tävlingar. Då hade vi förstås ingen husbil eller liknande, och vi bodde därför på hotell. Den första tävlingen Emma körde var i Luleå. 
 

Kommentera

Publiceras ej