På lördagen efter tävlingen var det som vanligt en avslutning, så på kvällen badade vi på Piteå havsbad och sen var det en superrolig bankett. Innan finalen i Piteå låg jag på 10de plats i Norrlandscupen, men efter att jag blev 8a i helgens tävling hamnade jag på en 8de plats även i totalen. Är nöjd med den placeringen, speciellt med tanke på hur det gick i början av säsongen då jag inte riktigt hängde med eftersom att jag nyss bytt klass. Vi hade även en hel del strul i början med många utgifter, men nu i slutet blev det mycket bättre. Det släppte ordenligt med körningen i Lycksele, och numera hänger jag med riktigt bra!
 
Har utvecklats otroligt mycket som förare under året och jag har verkligen lärt mig hur jag ska köra i Rotax. Det känns som att säsongen har tagit slut alldeles för fort, men som tur är kan man fortfarande träna och så har vi förstås Umeås klubbmästerskap kvar, årets lätt viktigaste körning. Tackar alla inblandade för en superbra säsong! ♥

Kommentera

Publiceras ej